Monday, January 18, 2010

Akcja - automotywacja!


Jak wspominałem, mam w szufladzie sześć albumowych projektów do realizacji.

Są na różnych etapach produkcji a ja muszę je jakoś ogarnąć. Tak więc inauguruję na blogasku wielką akcję automotywacji. Jako, że nie lubię informować o niedogranych sprawach to njusy i raporty z placu boju będą dotyczyły projektów, których tytuły oznaczyłem literkami. Do czasu. Stopniowo, gdy sytuacja będzie się klarować, zacznę odsłaniać karty. Zaczynam od razu odsłonięciem literki "a" pod którą umieściłem Laleczki. Powyżej znajduje się bannerek. Pod każdą z literek znajdzie się odpowiednia zakładka a w zakładkach: szkice, graficzki, plansze, projekty itp itd.

Co do samych projektów:
- dwa noszą znamiona scenarków Sztyborowych
- jeden zaś znamiona scenara Szcześniakowego
- jeden to antologia pod moją redakcją
- jeden to webkomiks
- dwa są komiksami wymagającymi olbrzymich (MEGA OLBRZYMICH!) ilości referek
- trzy projekty to kooperacje rysunkowe
- Najwydestyluchniejszy nie jest żadnym z projektów
- powyższa wyliczanka tworzy zbiory wzajemnie przenikające się

c.d.n.

3 comments:

pszren said...

super pomysł!

Arkadiusz "Kirkor" Klimek said...

a co do antologii to za wczasu składam asumpt - żeby nie było jak z becikowym :)

kolec said...

Automotywatory to genialna sprawa, tylko często brakuje mi automotywatora do automotywatora.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...