Thursday, March 25, 2010

WIP - LALECZKI (05) - okładka

Dostałem info od wydawcy, że okładka LALECZEK już się wydrukowała.
W załączeniu podesłał adekwatne fotki.

Okładka:Właściwie jest to awers okładki.
Na tył przyjdzie pora później, gdy już zaprojektuję całość albumu.
Na razie jednostronnie zadrukowane arkusze spoczywają w bezpiecznym sejfie (szafie, garażu etc.).
Wkrótce wrócą do takiej oto maszyny a później jakimś magicznym sposobem każdy z arkuszy stanie się prawdziwym opakowaniem mojego albumu (zeszytu - w nomenklaturze miłośników zeszytówek).

Już się nie mogę doczekać.
Zanim jednak do tego dojdzie, czeka mnie jeszcze mnóstwo pracy.

7 comments:

Ystad said...

Łooo. Ja bym sobie coś takiego w antyramę powiesił bo to ładne jest bez tego zagięcia na środku.

Robert Zaręba said...

Ystad, przypomnij mi się przed Komiksową Warszawą, to jeden niebindowany egz. okładki Ci podrzucę.

Pan Latar said...

Wyczes, pełen kvvva wyczes. Kolesie z Kawangardy i conajmniej jeden typ z południa Polski, będą zadowoleni z tego albumu, coś czuję;-)

hds said...

Okładka - cudeńko ;-)

Łukasz Mazur said...

@Robert Zaręba - a mógłbyś wziąć dwa? :]

Robert Zaręba said...

O'k, wezmę dwie, a nawet więcej, jeśli coś zostanie (okładek zazwyczaj jedzie się więcej niż środka, gdyż na kolorze trafiają się rzuty).

Paweł "Trreker" Wojciechowicz said...

super;) tyz chce:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...