Friday, July 27, 2007

Obraz

Nic mi się nie chce. Po kilku miesiącach intensywnej pracy zrobiłem sobie przerwę. Nadrabiam zaległości czytelnicze (doczytałem ostatni tom Mrocznej Wieży) i bezstresowo napieprzam z kuszy w pierwszym Gothicu. Zbieram siły przed kolejnym rysunkowym maratonem.

Przypomniałem sobie o "Obrazie", komiksie opublikowanym w 13 numerze webesteem magazine. Webesteem jest kopalnią świetnych inspirujących ilustracji, fotografii i innych przejawów artystycznej wolności. W 2005 roku magazyn miał swój dział komiksowy, którym zajmował się Karl Konwerski zanim poszedł "na swoje" do BR."Obraz" był nieoczekiwanym ( i nie kontynuowanym) skokiem w bok. Zredukowana do niezbędnego minimum kreska połączona z pseudopastelowymi kolorowankami (myszką w fotoszopie). Jednym słowem - eksperyment. Scenariusz napisałem na zajęciach z technik malarskich.
Cały komiks można przeczytać =>TUTAJ<=

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...