Sunday, October 7, 2007

cuda na patyku

Po pierwsze, bardzo sympatyczny njus prosto z MFK . Timof (i cisi wspólnicy) otrzymał nagrodę dla wydawcy roku. Informacja ta cieszy mnie tym bardziej, że Timof w przeciągu ubiegłego roku wydał moje cztery albumy. Gratulacje!

Kolejne gratulacje należą się Baboszowi Sztyborowi, który w tym roku ładnie zaznaczył swoją obecność w MFKowym katalogu oraz zdobył (razem z Maćkiem Wodzem) drugą nagrodę w kategorii amatorów (sic!). Przewrotny los sprawił, że Babosz który nie cierpi Corbena odebrał nagrodę za komiks narysowany w takiej manierze :)

Ja na MFK nie pojechałem, ale przygotowałem trzy krótkie komiksy. "Kiepski żart" był prezentowany na wystawie (w konkursie niestety nic nie zdziałał), zaś dwa pozostałe ukazały się drukiem.W trzecim numerze magazynu komiksowego B5 znalazł się kolejny (dziesięcioplanszowy) fragment łamigłówki Najwydestyluchniejszego. Oczywiście ze scenariuszem Bartka Sztybora. W tym przypadku troszkę wystawiłem jego kreatywność na próbę, gdyż najpierw narysowałem komiks a później poprosiłem Bartka o dopisanie sensu do obrazków. Prawie* jak swego czasu Gawronkiewicz.W antologii komiksów o tematyce społecznej "Niewinne dzieci" jest sześcioplanszówka narysowana do scenariusza Bartka Kurca. Uczciwie przyznam, że narysowanie tych kilku stron było dla mnie bardzo ciężką misją.

*tak, tak. Wiem. "Prawie" robi różnicę.

2 comments:

Piotr Nowacki said...

Oj szkoda, że Cię nie było bo było miło:) Do zobaczenia w Wawie mam nadzieję.

Anonymous said...

Drukujesz się, Macieju. Ładnie, ładnie.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...