Tuesday, May 6, 2008

Pękł MILIJON!

The Fog Fall zaliczyło pierwszy milion graczy.
Cieszy mnie to bardzo, bo nawet w najśmielszych marzeniach nie przypuszczałem,
że gra spotka się z taką frekwencją. Co ważniejsze – została bardzo dobrze
przyjęta.

Przyznaję, że jest to bardzo budujące.
Ten pierwszy sukces (zarazem komercyjny i artystyczny) pcha mnie w objęcia Babilonu.
Już na dziś mam plany projektów na kolejne kilka(naście) miesięcy pracy.

Z drugiej strony, jeśli chodzi o komiksy utwierdzam się w przekonaniu*, że nie ma
sensu się spinać. Będę robił swoje, ale kładę totalną lachę na wszelkie
oczekiwania. Co prawda, do tej pory i tak komiksy robiłem głównie dla siebie, ale
teraz nie mam najmniejszej potrzeby żeby iść na jakikolwiek kompromis.

Kolejne ograniczenie wolności artystycznej dosłownie „poszło się jebać”.

Życie jest piękne.


* No i okazuje się, że w samej istocie zagadnienia przyznałem rację Filipowi.

P.S.
Jak się komuś nie chce grać, albo utknął na amen
to coś takiego znalazłem na tubie:

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...