Wednesday, June 20, 2007

Another brick in the...

Wczoraj wieczorem miałem przyjemność gościć u Agnieszki Jankowskiej i Marcina Czapskiego w audycji Strefa Słowa w Akademickim Radio Centrum. W ciągu niecałej półgodzinki miałem okazję dołożyć swoją cegiełkę (czy też kamyczek) do wielkiego dzieła pracy u podstaw w komiksowej edukacji narodu. Rozmawialiśmy o komiksach, ilustracjach Masłowskiej i o komiksach internetowych. Było bardzo sympatycznie. Dyskusja na tematy okołokomiksowe przeciągnęła się poza antenę i aż żal było kończyć. Co prawda wychodząc z domu zabrałem ze sobą Bend (bo to bardzo rockowe radio) i Karuzelę głupców (bo tak) jako materiał poglądowy ale gdy przyszło co do czego to jednak nie mogłem się powstrzymać i skupiłem się na 10 BO, do których mam bardziej osobiste podejście*.

<= Tymczasem dzisiaj stuknął tuzin plansz nowego komiksowego albumu jaki rysuję. Jeśli dalej pójdzie tak dobrze jak do tej pory to jestem na dobrej drodze aby uszczęśliwić sporą grupę ludzi. Jerzy Szyłak pewnie ucieszy się, że w końcu ruszyłem z miejsca z jego scenariuszem. Równie zadowoleni będą fani twórczości komiksowej Szyłaka ( w dodatku tym razem wzbogaconej moimi pięknymi grafikami).

To już moje trzecie podejście do Strange Places. Tym razem nie spocznę nim nie skończę dzieła. Wzorem Henryka Brodatego postanowiłem, że nie będę golił brody zanim pierwszy zeszyt (z dwóch) nie będzie gotowy.

Już wyglądam jak Rumcajs...
*tak, nie mogłem sobie odmówić lansu.

3 comments:

Anonymous said...

fajo, a można gdzieś tego posłuchać? Wrzucają potem do archiwum?

Piotr Nowacki said...

Brawo Maciej za propagowanie komiksu i za Rumacajsa:)

Mr. Herring said...

Hehehe. Uskuteczniam patent z brodą od kilku lat, przy każdej większej okazji. Dodatkowo nie golę jej maszynką ani brzytwą tylko fachowo przycinam do 1 mm maszynką do włosów. Fajna sprawa, nie poznawac siebie w lustrze.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...